Milí přátelé

15.09.2020 14:10

Nedalo mi to, abych ponechala naše webové stránky www.huranakola.webnode.cz svému osudu. Jsou tu prvopočátky našeho bicyklování i s fotodokumentací. Bohužel po 9.ročníku došla kapacita na ukládání všech fotek. Už jsem vám říkala, že se mi nechtělo paušálně platit peníze, abychom se jednou do roka podívali po akci na fotky. Udělala jsem tedy nové album na Centrumu, ale  čtyři ročníky vymizely jak pára nad hrncem, protože aby album bylo uchováno, bylo podmínkou alespoň dvakrát do roka se do něho podívat. Bohužel ..... Pak jsem začala ukládat fotky k sobě na google disk, ale protože jsem v tomhle marná a je to pro mě dost složité, pro vás možná taky...... tak jsem se rozhodla, že něco vymyslím, udělám, vytvořím, zapíšu, založím, vložím, uložím a dám vědět jak to celé dopadlo. Z časových důvodů to nebude zítra, ani pozítří, prostě někdy....určitě se ozvu.... dd

—————

Zpět